İYİ DEĞİL, EN İYİSİ İÇİN BURDAYIZ...

KeaveN Röportaj Yaptıkk


Merhaba Arkadaşlar KeaveN Röportaj Yaptım. Sizlerle Payaşmak İstedim.


Merhabalar. Öncelikle Bizimle Röportaj Yaptığınız İçin Teşekkür Ederiz. Acaba Biz Biliyoruz Ama Okuyucularımız İçin Adınızı Ve Mesleğinizi Söyleyebilir Misiniz ? 

• Merhaba Adım Ahmet genelde sanalda KeaveN nickini kullanıyorum. Mesleğim Elektrik/Elektronik

Klasik soruyla başlayalım, WebKantin nedir? isim hikayesi veya anlamı ne?

• Webkantin ince düşünüldüğünde de anlaşılacağı gibi web alanında bilgilerin olduğu sanal market gibidir. Forum ismi buradan yola çıkılarak açıldı ve hizmet vermeye devam ediyor.

Herhangi bir amacı,hedefi var mı? kısa dönemde projeleriniz varsa biraz bahsedebilirmisiniz?

• Her başlattığım projenin hedefleri vardır. Misyonumuz Türkiye 'de gittikçe artan webmaster alanını genişletip daha büyük bir kitleye hitap etmek. Şuanda Webkantin dışında medya hakkında, şans oyunları üzerinde projelerim var netleştiği zaman duyururum.

Genel yayın yapan bir forum,aynı tarz yayın yapan bir sürü forum var ki webkantin aynı tarza yakın bir çizgide yayın yapıyor,farkınız ne?

• Farkımız sanalda buluşarak daha yakın dostluklar kurma çabalarımız ve bu süreçte bilgi dağıtmakdır. Bir forum büyüyebilir, milyonlarca üyeside olabilir. Fakat kullanıcıları ile diyaloglarına, forum ahlak ve düzenine dikkati her zaman dikkat etmesi gerekir. Webmaster sitesi sahibi olmak çok önemlidir. Sizin elinden tutupta kaldırdığınız bir site sizi geçebilir buna üzülüp hırslanılacağı yerde sevinilmesi gerekir. Malesef günümüzde aman beni geçmesin diye bir yarış var.

İçerik oluştururken nelere dikkat ediyorsunuz? özellikle yazdığınız bir alan var mı?

• Bir blog yazarken yada forumda herhangi bir alanda konu açarken öncelikle kelime seçimlerime dikkat ediyorum. Herkesin anlayacağı bir dilde gerekir ise resimli veya videolu anlatımlar yapıyorum. Konuya her bir yorum geldiği zaman takip edip varsa sorunlara yardımcı oluyorum. Özellikle şu alanda yazıyorum dediğim bir alan yok. Bir yazı için bilgiya sahip olmanız gerekir, bilgili olduğum her alanda yazarım.
Sadece hit getirsin diye mi yazarsınız; yoksa ne olursa olsun, aklınıza gelen her konuda yazar mısınız?

WebKantin ne kadar hit alıyor ? Siteden aylık ortalama ne kadar kazanıyorsunuz ?

• Günlük 1K civarında hafta içi ve sonları değişiyor. Sitemizde Adsense reklamları mevcut. Aylık 20$ kazanıyoruz. 30 Güne nazaran az fakat amacımız para kazanmak değil site host, domain, reklam gibi ihtiyaçlarını karşılıyor.

Size has bir yazım tarzınız veya ritüeliniz var mı?(yazarken müzik dinlemek,sessiz bir ortamda yazmak gibi)

• Yazdığım konu hakkında tecrübem var ise farketmiyor. Fakat müzik dinlemeyi seviyorum, o anki ruh halime göre her tür müzik dinlerim.

Kendi Formunuzun hitini,izleyicisini artırmak için neler yapıyorsunuz? Veya önerileriniz?

• Güncel konular, üyelere gerçekten faydalı bilgiler veriyorum. Memnun kalan üye sayısı arttıkça arama motorlarındanda kullanıcılar gelip beğendikleri zaman üye oluyorlar. Öneri için her zaman özgün içerik ve faydalı bilgiler girilmesi gerekir. Sadece forum için değil her türlü site için geçerlidir.

Takip ettiğiniz Bloglardan beğendikleriniz,sebepleri?
• Takip ettiğim bloglarda özellikle görünüme, temaya ve sade içeriğe önem veriyorlar. Takipçileri az olmadığı için yapılması gerekende o dur diye düşünüyorum.

Hobileriniz Ve Fobileriniz Nelerdir ?

• Hobilerim => Araba kullanmak, Müzik Dinlemek, Arkadaş ortamında sohbet etmektir.
Fobilerim pek yoktur.

Hangi Takımlısınız ? 

• Fenerbahçeliyim fakat fanatik miyim Hayır.
Hangi Okulları Okudunuz Ve İstediğiniz Mesleğimi Yapıyorsunuz ?
ilkokul ve ortaokulu aynı şehirde okumadım. Anadolu Teknik Lisesi mezunuyum. Küçüklükten beri istediğim mesleği yapıyorum. Dışarıdan bakıldığı gibi çok kolay ve dar alanlı bir meslek fakat içine girildiği için ucu bucağı olmayan ve keyifli bir meslek.

Son olarak söylemek istediğiniz birşey,eklemek istediğiniz birşeyler var mı?

• AntikaWebmaster blogunuzda bol bol başarılar diliyorum. Eklemek istediğim bir konuda Webmaster herşeyin ticareti anlamında değildir. Hizmet yapıp karşılık almaktır sadece maddi anlamda algılanmasın.
Röportaj teklifiniz için ben teşekkür eder iyi okurlar dilerim.

1 yorum:

  1. Ahmet abi hakkındaki merak edilenleri öğrenmiş olduk teşekkürler.

    YanıtlaSil