İYİ DEĞİL, EN İYİSİ İÇİN BURDAYIZ...

Turkcell Style Reklamı - Gangnam Style

Biraz önce kanal 7'yi izlerken reklam girdi tabi reklamlarada sinir olurum, pat Turkcellin gangnam style imajıyla  ilgili reklam videosunu gördüm artık yuh dedim ya türkcell de manyaklaştı. izledime pişman oldum sözlerini degiştirmişler yok 20 liraya konuş yok bilmem ne gangnam style yerinede
Bülent şakrakı koymuşlar ( ben o sanıyorum ama benzetmişte olabilirim

sizde izlediniz mi yada rastgeldiniz mi bilmiyorum ama ben saçma buldum tamamen ilgi çekme amaçlı yapılmış ki zaten onlarında amacı o ama ben saçma ve salakça buldum hayal güçleri buna mı yetiyor acaba herneyse HAYIRLI OLSUN TÜRKCELL
burdanda türkcelle sesleniyorum belki sahibi okur bunu sms paketini ucuzlatsın ya alan var alamayan var ALLAH ALLAH 5 tl olsa daha çok kara geçeçek ama :) bana ne yahu,
videosunu internette aradım ama bulamadım, bulur bulmaz buraya yerleştiricem :)

0 yorum: